موکاپ پرده زبرا تکی قد بلند

40,000 تومان

  • ابعاد فایل (پیکسل):۲۳۴۶×۲۵۶۰
  • رزولیشن: ۷۲dpi
  • مود گرافیکی: RGB
  • حجم فایل (مگابایت):۶
  • نرم افزار مورد نیاز: Photoshop

موکاپ پرده زبرا تکی قد بلند، پرده از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفت، اما آنها چیزی شبیه به محصولی که امروز می شناسیم نبودند. قبل از وجود نساجی ها، از مخفیگاه و لانه حیوانات برای حریم خصوصی و گرما استفاده می شد. پارچه های اولیه از مصر باستان شروع به ظهور کرد و از همان موقع جنس پارچه ها از کتان، پنبه و ابریشم بودند. تا اینکه در زمان قرون وسطی از پارچه های بافته شده در خانه استفاده می کردند. از پرده های مخصوص اغلب یا به عنوان تزیین دیوارها و یا برای تقسیم فضا به منظور ایجاد حریم خصوصی استفاده می شد که تا کنون ادامه دارد ولی در عصر کننونی مانند تمام ابزارهای زندگی پرده هم با علم روز پیشرفته تا بتواند در عصر بیست و یکم جایگاه خودش را داشته باشد .

یک نوع از این پرده ها به نام زبرا می باشد. پرده زبرا از جدیدترین انواع پرده های تزئینی می باشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرد، تولید و مونتاژ پرده زبرا به صورت دوبل انجام می شود که این تکنولوژی امکان سایه و روشن شدن پرده را می دهد. حال با در نظر گرفتن این نوع تکنولوژی این کار طراحی منحصر به فرد خودش را دارد تا بتوان تمام سلایق را در آن منظور کرد. با توجه به این مسائل مارکت موکاپ دست به کار شده تا بتواند قبل از هر اقدام فیزیکی که طرح آن توسط اعضا و دوستان خانواده بصورت سلیقه ذهنی  پیشنهاد شود ما به صورت حقیقی در مکان و دکوراسیون کاری را انجام می دهیم که قبل از تولید و سفارش کار نهایی را در جایگاه که میخاهید نصب شود مشاهده کنید و این کار به هیچ وجه امکان پذیر نیست مگر با ابزار گرافیکی به نام موکاپ .

موکاپ پرده زبرا تکی قد بلند، فایلی هست در قالب فشرده که در سایت مارکت موکاپ بارگذاری شده که این فایل تحت فرمت PSD می باشد که با نرم افزار فتوشاپ قابل اجرا است و این موکاپ هوشمند می باشد که کار انتخاب طرح را آسان و سرعت می بخشد. تنها با گرفتن طرح مورد نظر توسط موس و آن را رها کردن در تصویر مورد نظر باز شده در فتوشاپ می توان طرح و رنگ کار نهایی خود بدون هزینه ای جهت بیزنس یا خانواده و دوستان مشاهده کرد ابزار مورد نیاز این کار کامپیوتر های معمولی یا لب تاپ و نرم افزار فتوشاپ می باشد که در هر فروشگاه و خانه ای وجود دارد . همچنین دیگر امکانات این فایل تغییر رنگ قاب بالا و میله های پایین پرده می باشد

جهت آشنایی بیشتر با موکاپ لطفا اینجا کلیک کنید تا با نحوه کارکرد آن بیشتر آشنا شوید .

از امکانات موکاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کاملا لایه باز
روش استفاده آسان (Drag & Drop)
با کیفیت بسیار بالای ۴K
در یک فایلPSD
با قابلیت Smart object

این موکاپ کاملا اختصاصی سایت مارکت موکاپ می باشد و فقط قابل خرید و استفاده در مشاغل مرتبط می باشد، چنانچه از این موکاپ برای استفاده در سایت های رقیب و یا جهت فروش استفاده کنید تحت پیگرد قانونی قرار خواهید گرفت.

بررسی کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهد؛ “موکاپ پرده زبرا تکی قد بلند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موکاپ پرده زبرا تکی قد بلند
موکاپ پرده زبرا تکی قد بلند
فروشگاه موکاپ و گرافیک
Logo
Shopping cart