دلایل استفاده از موکاپ و تاثیر شگفت انگیز آن بر روی طرح های شما

دلایل استفاده از موکاپ

دلایل استفاده از موکاپ و تاثیر شگفت انگیز آن بر روی طرح های شما. شاید خیلی ار شما تا به حال کلمه موکاپ را نشنیده باشید و برایتان سوال باشد که موکاپ چیست؟ (موکاپ چیست و آموزش استفاده)

در این مقاله میخواهیم به این نکته بپردازیم که، چرا اصلا از موکاپ استفاده می کنیم. موکاپ ها دسته بندی های مختلفی دارند که هر کدام از آنها در جایگاه خاصی استفاده می شود. ما بصورت دسته های جداگانه برای شما توضیح میدهیم.

موکاپ لوگو:

یکی از پر کاربرد ترین فایل های پیش نمایش، موکاپ لوگو می باشد، یکی دلایل استفاده از موکاپ، میتوانید طرح های خود را به بهترین شکل و بصورت طبیعی، قبل از چاپ به نمایش در آورید. موکاپ های لوگو را طراحان میتوانند برای نمایش طرح خود به مشتری استفاده کنند، کانون های آگهی و تبلیغاتی برای چاپ در بیلبورد ها و مجلات استفاده کنند، مدیر های سایت برای استفاده در سایت ها، مدیران کانال ها و صفحات اجتماعی، برای نمایش هر چه زیباتر آرم خود و حتی افراد معمولی برای نمایش اسم خود و افراد مورد علاقه استفاده کنند. مشتری با دیدن طرح خود در این فایل ها طرح خود را بصورت کاملا حرفه ای مشاهده میکند، طراحان میتوانند نواقص کار را در بیاورند.

خوشبختانه می توان گفت موارد استفاده از این فایل ها بسیار زیاد شده است.  همین امر باعث شده که روزانه طرح های جدید و بسیار زیبایی توسط طراحان خلق و ارائه شود. ما برای شما آرشیوی کامل و بهترین موکاپ های لوگو را آماده کرده ایم. که ما حتمن پیشنهاد میکنیم به بخش موکاپ های لوگو رفته و اقیانوسی از این فایل ها را مشاهده کنید.

آرشیو موکاپ لوگو

 

موکاپ کارت ویزیت:

در حال بروز رسانی…

 

 

۴ Comments
  1. امینت رو هم تظممین میکنید که وقتی ساختمم فروشگاه رو هک نشود

    • پاسخ
      مارکت موکاپ 29/ 04/ 2018 در 7:06 ق.ظ

      با سلام خدمت شما دوست عزیز
      بله قطعا اگر ما امنیت مناسبی نداشتیم اقدام به این کار نمی کردیم. شما می توانید با خیال آسوده به ما بپیوندید

  2. سلام
    تفتوت طرح لایه باز و موکاپ چیه ؟

    • پاسخ
      مارکت موکاپ 12/ 04/ 2020 در 3:46 ب.ظ

      سلام دوست عزیز
      طرح لایه باز و موکاپ لایه باز در اصل یکی هستن، ولی طرح لایه باز برای استفاده های تبلیغاتی و امثال میفته ولی موکاپ ها برای نمایش طرح ها هستن، اگر در مورد موکاپ در سایت ما جستجو کنید تفاوت را متوجه میشید
      ممنون

نظر خود را بنویسید

فروشگاه موکاپ و گرافیک
Logo
Shopping cart